"کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای تمام اشتراک ها در سایت اپل گیفت: first20"

منو

قوانین مربوط به محصولات

قوانین محصولات مجازی

  1. تحویل محصولات مجازی بعلت برخی پیچیدگی ها و مشکلات پرداختی، حتی تا ۴۸ ساعت کاری به طول بیانجامد؛ اما مدت زمان مورد نیاز جهت تحویل هر محصول، در صفحه همان محصول ذکر شده است.
  2. استرداد وجه برای محصولاتی که بصورت از پیش ساخته شده هستند، بدین صورت که یک ایمیل و پسورد آماده تحویل کاربر داده میشود به هیچ وجه وجود ندارد.
  3. استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، مانند اپل موزیک، اسپاتیفای و… در صورت استدلال منطقی از سمت خریدار (مانند مشکل تغییر ریجن) و یا بروز برخی مشکلات فنی وجود دارد.
  4. اپل گیفت مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری از مشخصات اکانت و یا اطلاعات دریافت شده از خریداران در محصولات مجازی ندارد؛ شخص خریدار موظف است در حفظ و نگهداری از مشخصات حساب کاربری خود در سرویس های مختلف، کوشا باشد.
  5. عودت مبالغ پرداختی در صورت استفاده خریدار از سرویس یا محصول، بدین صورت است که مدت زمان استفاده شده از محصول / سرویس محاسبه شده و از مبلغ پرداختی کسر میگردد.
  6. هنگام ثبت سفارش نسبت به وارد کردن ایمیل و شماره تماس صحیح دقت کنید، چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک میگردد و یا اگر حساب کاربری داشته باشید، مشخصات محصول خریداری شده را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.
  7. تمامی محصولات مجازی از پیش ساخته شده قبل از ارسال بررسی شده و امکان مشکلاتی مانند نادرست بودن رمز عبور و… به ندرت در آنها وجود دارد.
  8. اشتراک هایی که بصورت ماهانه و سالانه در سایت ارائه میشود، هر ماه بصورت ۳۰ روز محاسبه میشود. ماه ها ۳۱ روزه و یا ۲۹ روزه محاسبه نمیشوند!
  9. قوانین اکثر محصولات مجازی بعلت متفاوت بودن شرایط هر محصول در بخش «توضیحات» صفحه همان محصول شرح داده شده است. ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات» میباشد.
  10. پشتیبانی سایت اپل گیفت تا انتهای روز اشتراک محصولات پاسخگوی خریداران میباشد.
  11. امکان تبدیل اشتراک های اپل که بصورت Family ارائه میشوند به یکدیگر وجود نخواهد داشت، خریداران میبایست از اشتراک فعلی خود استفاده کنند و پس از اتمام اشتراک فعلی نسبت به خرید اشتراک جدید مدنظر اقدام کنند.
  12. اپل گیفن حق ندارد بدون دلیل معین و مشخصی و بدون اطلاع رسانی قبلی به خریدار، اکانت یا اشتراک خریداری شده کاربران را قطع یا محدود کند.
  13. در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از سایت خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد اپل گیفت میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
  14. خریدار امکان تغییر اطلاعات اکانت ها و اشتراک های از پیش ساخته (مخصوصا پسورد) را ندارد، در صورت تغییر اطلاعات اکانت توسط خریدار، اپل گیفت هیچ مسئولیتی در قبال اکانت از دست رفته ندارد، وظیفه ای بابت عودت وجه به خریدار ندارد و اکانت دیگری بدون خرید مجدد کاربر به او ارائه نمیدهد.
  15. اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک، اپل وان و… بعلت عضویت کاربران در فمیلی شیرینگ (Family Sharing) از سمت اپل، اجازه دسترسی هر عضو به Find My دستگاه سایر اعضای فمیلی وجود دارد. لذا در صورت Erase یا Lost کردن دستگاه اعضای فمیلی از سمت خریدار، این مورد مستقیما تحت پیگرد قانونی و بررسی قضایی قرار خواهد گرفت.
  16. اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک، اپل وان و… بعلت به اشتراک گذاشته شدن روش پرداختی فراسیب بین کاربران، در صورتی که اپل آیدی خود را با گیفت کارت شارژ کردید و مایل به انجام خرید از اپ‌استور بودید با پشتیبانی فراسیب در تماس باشید تا کد CVV برای شما ارسال گردد، سپس متود پرداخت را اعتبار اپل آیدی قرار دهید؛ در صورتی که متود پرداخت شما کارت بانکی ما باشد اشتراک شما لغو و موظف به پرداخت کل هزینه فمیلی میباشید.
  17. شرایط فورس ماژور: تمامی محصولات مجازی وبسایت بعلت تحریم ها و یا فیلترینگ ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند، محدود شوند یا از دسترس خارج شوند. در صورت به وجود آمدن تحریم، جنگ، اعمال شدن طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و… اپل گیفت هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.
  18. خروج خریدار از فمیلی اسپاتیفای و اپل، همچنین درخواست به وب سایت جهت خارج کردن خریدار از فمیلی اسپاتیفای، اپل و گوگل به منزله عدم نیاز به سرویس خریداری شده است.
  19. اپل گیفت هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات لاک شدن اپل آیدی، قفل آیکلود، فراموشی اطلاعات اپل آیدی های آماده و یا اطلاعات شخصی ندارد و نخواهد داشت. خریدار اپل آیدی موظف است جهت حفظ اطلاعات اپل آیدی کوشا باشد و در صورت بروز این مشکلات، با توجه به مدل دستگاه، دامنه اپل آیدی و سایر پارامتر ها، هزینه جداگانه ای خواهد داشت.

قوانین محصولات گیفت کارت

  1. ارسال Redeem کد گیفت کارت ها همانطور که در بخش «توضیحات» صفحه گیفت کارت ها ذکر شده ممکن است بین ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت به طول بیانجامد.
  2. در صورتی که خرید گیفت کارت از ساعت ۱۱ شب الی ۸ صبح صورت بگیرد، ارسال ردیم کد ساعت ۱۰ صبح انجام میشود.
  3. گیفت کارت ها اکثرا بصورت Redeem code ارسال می‌شوند و بصورت اسکن یا عکس نیستند.
  4. گیفت کارت هایی که در سایت اپل گیفت ارائه میشوند دارای ۱۰۰٪ ضمانت اصالت هستند و به هیچ وجه پس گرفته نمیشود.
  5. هیچ یک از گیفت کارت های ارائه شده در وب سایت تاریخ انقضا نداره و هر زمانی پس از خرید قابل استفاده هستند.
  6. پیش از خرید گیفت کارت، ریجن یا کشور فعلی اکانت خود را بررسی کنید سپس اقدام به خرید گیفت کارت مربوط به کشور خود کنید، در صورت خرید اشتباه ریجن گیفت کارت، امکان لغو و عودت وجه سفارش وجود ندارد.
  7. به ندرت ممکن است بعلت نوسانات ارز پس از خرید گیفت کارت بخشی از مبلغ پرداختی عودت داده شود و یا مبلغ بیشتری جهت تحویل گیفت کارت دریافت شود.
  8. کلیه گیفت کارت ها و کارت های پرداخت اعتباری که در سایت اپل گیفت ارائه میشود فقط تا ۴۸ ساعت کاری دارای ضمانت و پشتیبانی است تا در صورتی که مشکل از جانب خریداران گزارش داده شود بررسی و رفع گردد.
  9. قبل از خرید ویزا کارت یا مسترکارت مجازی حتما مطمئن شوید که سایت، اپلیکیشن یا سرویسی که قصد دارید، از ویزا کارت یا مسترکارت مجازی پشتیبانی کند؛ در صورت اشتباه در این زمینه، هزینه قابل عودت نخواهد بود و امکان لغو سفارش وجود ندارد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
Apple gift | اپل گیفت
فیلتر بر اساس شهر محصول
Apple gift | اپل گیفت